Wednesday, February 07, 2007

بسته بندى آخرين ترفند بازاريابى


بسته بندى آخرين ترفند بازاريابى
اميرحسين شفقى

چهارشنبه ۲۷ مهر - ۱۳۸۴ Wed, Oct 19, 2005 روزنامه ایران

بسته بندى چهره كالاست. در يك تقسيم بندى كلى، سه سطح اصلى مى توان براى هر كالا در نظر گرفت. اول خود كالا كه خدمات مشكل گشا يا فوايد اساسى آن را هنگام خريد انتظار دارند. شالوده كالا پاسخ به اين پرسش است كه خريدار واقعاً چه چيز را مى خرد؟ در سطح بعدى طراحان كالا بر مبناى شالوده كالا، يك كالاى واقعى را به وجود مى آورند كه
لینک ادامه مثاله در روزنامه ایران