بسته بندى آخرين ترفند بازاريابى
بسته بندى آخرين ترفند بازاريابى
اميرحسين شفقى
چهارشنبه ۲۷ مهر - ۱۳۸۴ Wed, Oct 19, 2005 روزنامه ایران
بسته بندى چهره كالاست. در يك تقسيم بندى كلى، سه سطح اصلى مى توان براى هر كالا در نظر گرفت. اول خود كالا كه خدمات مشكل گشا يا فوايد اساسى آن را هنگام خريد انتظار دارند. شالوده كالا پاسخ به اين پرسش است كه خريدار واقعاً چه چيز را مى خرد؟ در سطح بعدى طراحان كالا بر مبناى شالوده كالا، يك كالاى واقعى را به وجود مى آورند كه
اميرحسين شفقى
چهارشنبه ۲۷ مهر - ۱۳۸۴ Wed, Oct 19, 2005 روزنامه ایران
بسته بندى چهره كالاست. در يك تقسيم بندى كلى، سه سطح اصلى مى توان براى هر كالا در نظر گرفت. اول خود كالا كه خدمات مشكل گشا يا فوايد اساسى آن را هنگام خريد انتظار دارند. شالوده كالا پاسخ به اين پرسش است كه خريدار واقعاً چه چيز را مى خرد؟ در سطح بعدى طراحان كالا بر مبناى شالوده كالا، يك كالاى واقعى را به وجود مى آورند كه
لینک ادامه مثاله در روزنامه ایران
<< Home