فرهنگ بازاریابی رمز سلطه بر بازار
فرهنگ بازاريابى رمز سلطه بر بازار
اميرحسين شفقی
روزنامه شرق يكشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۴ - - ۷ اوت ۲۰۰۵
بر اساس تئورى نظم ناشناخته انسان ها در دنيايى پيچيده و پر از رويداد زندگى مى كنند كه مشخصه اصلى آن بى اطمينانى است. از اصلى ترين ويژگى هاى اين دنيا تغييرات سريع و ابهام است و مديران نمى توانند هميشه از راه هاى معقول و منطقى رويدادهاى اطراف خود را اندازه گيرى و ارزشيابى و يا آنها را پيش بينى يا كنترل كنند. بر اساس اين تئورى البته اين تصادف و بى نظمى در مرزها و محدوده هاى مشخصى يا الگوهاى بزرگتر از نظم معينى برخوردارند
اميرحسين شفقی
روزنامه شرق يكشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۴ - - ۷ اوت ۲۰۰۵
بر اساس تئورى نظم ناشناخته انسان ها در دنيايى پيچيده و پر از رويداد زندگى مى كنند كه مشخصه اصلى آن بى اطمينانى است. از اصلى ترين ويژگى هاى اين دنيا تغييرات سريع و ابهام است و مديران نمى توانند هميشه از راه هاى معقول و منطقى رويدادهاى اطراف خود را اندازه گيرى و ارزشيابى و يا آنها را پيش بينى يا كنترل كنند. بر اساس اين تئورى البته اين تصادف و بى نظمى در مرزها و محدوده هاى مشخصى يا الگوهاى بزرگتر از نظم معينى برخوردارند
لینک مقاله توی روزنامه شرق هم هست
<< Home