Tuesday, February 06, 2007

فرهنگ بازاریابی رمز سلطه بر بازار


فرهنگ بازاريابى رمز سلطه بر بازار

اميرحسين شفقی

روزنامه شرق يكشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۴ - - ۷ اوت ۲۰۰۵



بر اساس تئورى نظم ناشناخته انسان ها در دنيايى پيچيده و پر از رويداد زندگى مى كنند كه مشخصه اصلى آن بى اطمينانى است. از
اصلى ترين ويژگى هاى اين دنيا تغييرات سريع و ابهام است و مديران نمى توانند هميشه از راه هاى معقول و منطقى رويدادهاى اطراف خود را اندازه گيرى و ارزشيابى و يا آنها را پيش بينى يا كنترل كنند. بر اساس اين تئورى البته اين تصادف و بى نظمى در مرزها و محدوده هاى مشخصى يا الگوهاى بزرگتر از نظم معينى برخوردارند
لینک مقاله توی روزنامه شرق هم هست