کتاب معماری برند و برندینگ
بالاخره کتاب "معماری برند و برندینگ" چاپ شد
نویسنده : امیر شفقی
نشر بهینه : 66462270
.
.
.
انسان همیشه و همواره و از ابتدای خلقت ،
درگیراسطوره سازی و اسطوره شناسی (Mythology) بوده و نمادها و
شخصیتهایی مانند پرومته ، زئوس ، کاروما ، هفائیستوس ، سزیف و هرکول در مغرب زمین
و آرش کمانگیر ، سندباد ، کیومرث ، رستم و سهراب در مشرق زمین نشانگر ذهن آدمی و
تمایلش برای کدینگ مفاهیم هستند . فردوسی بزرگ در مشرق زمین ، جوانمردی را با
اسفندیار کد نموده و در یونان باستان روشنایی و نور و دانایی با پرومته کد شده اند
. به اعتقاد مولف ، با این رویکرد اساطیری می توان برندینگ را نوعی کدینگ ذهنی
نامید که در مسیر تاریخ ، وقتی به ما رسیده ، زمینی تر از گذشته شده و ناسوتی گشته
است .
<< Home