Saturday, November 18, 2006

مقاله هنر تبلیغاتی

هنرى تبليغاتى است كه مؤلفه ها و شاخصه هاى مورد نظر در هنر اصيل را دارا باشد و هنرمندى، هنرمند تبليغاتى ست كه هم هنر را بشناسد و ژن هنرمندى درونش وجود داشته و هم جنم و شم تجارى را داشته باشد و بتواند پيوندى بين اين دو برقرار كند.هنر و تبليغات هر دو بر بستر ارتباط معنا پيدا مى كنند و شكل گرفتن و وجود آنها براساس ارتباطى است كه برقرار مى كنند. در هنر، ارتباط هنرمند با خودش مقدم بر ارتباطى است كه هنرمند واثر هنرى با مخاطب برقرار مى كند، اما به نظر مى رسد در تبليغات بيشتر به نوع ارتباطى توجه مى شود كه اثر با مخاطبان برقرار مى كند

ادامه این مقاله در روزنامه ایران از طریق لینک زیر قابل پیگیریست

در عین حال این مقاله از طریق سایتهای زیر هم قابل خواندن می باشد